AKT-logo
שלח דוא"ל: info@aktglobal.comהתקשר: 03-6882332EN | HE
צור קשר
חיפוש
EN | HE
תהליכים, מבנה ותשתיות למשאבי אנוש

תהליכים, מבנה ותשתיות למשאבי אנוש

גופי משאבי אנוש נמצאים תחת לחץ מתמיד להוכיח את ערכם לארגון, להקטין הוצאות וליעל תהליכים. אל מול דרישות הולכות וגוברות לשירותים מצד הארגון, משימה זו נראית לפעמים כמעט בלתי אפשרית. צוות היועצים שלנו, מצויד בכלי ניתוח ונתונים על האופן בו ארגונים דומים מנהלים את התהליכים שלהם, יובילו איתך חשיבה מחודשת על האופן בו גוף משאבי האנוש שלך מספק את שירותיו לארגון: אסטרטגיה, מבנה תהליכים וטכנולוגיות.

אנו נוכל לסייע לך לזהות את העלויות האמיתיות של פעילויות גוף משאבי האנוש ולמקד אותן במקומות המביאים את הערך הרב ביותר לארגון. אנו נוכל לסייע לך לזהות מוקדי חוסר יעילות ולשפרם, לייעל את תהליכי העבודה ולשפר את איכות השירות לארגון. היועצים שלנו יסייעו לך לחשוב מחדש על מבנה היחידה והממשקים עם יחידות השטח ועם ספקי שירותים כגון לשכות שכר וניהול הסדרים פנסיוניים. חלק ניכר מפעילות גופי משאבי אנוש בארגון, בפרט בארגונים בינוניים וגדולים, הנה פעילות עתירת תפעול, המשלבת מומחיות בעולמות תוכן מורכבים, כוח אדם רב, תהליכי עבודה, מחשוב וממשקים.

חברת AKT פיתחה מומחיות ומתודולוגיה, ייחודית בשוק הישראלי, בתחום עיצוב, תכנון וייעול מערכי משאבי אנוש. מומחיות זו מתאפשרת בזכות שילוב ייחודי בין ידע רב בעולם התוכן של משאבי אנוש, יחד עם זיקה חזקה לתחום הנדסת תעשיה וניהול, ויכולות וניסיון בתחומי הטכנולוגיה.

כחלק ממומחיות זו, אמונים יועצי החברה על מיפוי, ניתוח ואפיון תהליכי העבודה, המבנה הארגוני, הממשקים והטכנולוגיה, לצורך שיפור האפקטיביות של גוף משאבי אנוש במימדי העלויות, התפוקות, ואיכות התוצרים.

בין השאר, אנו מתמחים בתהליכים הבאים:

  • ניהול תקציב ותקינת כוח אדם (HR Budget)
  • ניהול מחזור חיי העסקה (קליטה, שינוי פרטים העסקה, סיום העסקה)
  • ניהול ארכיטקטורת תפקידים ועיסוקים (Jobs, Position, Competencies)
  • ניהול תהליכי שכר ותגמול (Zero to Gross, Gross to Net)
  • ניהול תהליכי הטבות (כולל ניהול זכאויות)
  • ניהול נוכחות וחופשות ארוכות (Timesheet, Leave of Absence)
  • ניהול תהליכי גיוס
  • ניהול תהליכי הדרכה
  • ניהול תהליכי שירות לעובדים (Internal Call Center)

 

אנו משלבים בתהליכי הייעוץ עקרונות ותפיסות כגון:

  • עבודה במתכונת "שירותים משותפים" (Shared Services), לצורך יצירת יתרון לגודל, וכבסיס לשיפור האיכות והשירות
  • "הסכם שירות" (SLA-Service Level Agreement) בין גוף משאבי אנוש ללקוח הפנימי
  • מיקור חוץ (Outsourcing), להגברת המיקוד בעסקי הליבה הארגוניים, הקטנת עלויות ושיפור האיכות והשירות
  • Benchmark – מידע השוואתי מול גופים שונים בארץ ובעולם לפרמטרים תפעוליים שונים כבסיס להגדרת יעדים תפעוליים

 

לעיתים קרובות, מבוצעים פרויקטים כנגזרת של אירועים ארגוניים רחבים כגון הטמעת מערכת מחשוב גדולה (ERP), מיזוג בין חברות, או מהלך התייעלות ארגוני כולל.

בין לקוחותינו בתחום זה ניתן למנות את הארגונים הגדולים והמובילים במשק הישראלי.