AKT-logo
שלח דוא"ל: info@aktglobal.comהתקשר: 03-6882332EN | HE
צור קשר
חיפוש
EN | HE
Blog Title

AKT חוגגת 15 שנות פעילות

במהלך 15 השנים האחרונות תפסה AKT את מקומה בשוק הישראלי והאירופאי כחברה המקצועית והמובילה בייעוץ למשאבי אנוש. לקוחותינו מכירים במובילות המקצועית של החברה, בערך הנוצר של השילוב של תחומי המומחיות המגוונים הקיימים בה, וביכולת שלנו לבנות עימם שותפות דרך אמיתית וארוכת טווח.

להמשך קריאה

איוש משרות – למה לחפש בחוץ לפני שמוודאים שאין מועמדים טובים מבפנים?

מרבית המועמדים הטובים אינם מחפשים עבודה באופן פורמלי. רובם גם לא רוצים לדבר עם מעסיק טרם שהחליטו בעצמם שהם רוצים לעבוד באותו ארגון. ארגונים העושים שימוש בפניה יזומה אד הוקית למועמדים פאסיביים, אינם באמת מצליחים לפתור את בעיית ה- Sourcing שלהם לטווח ארוך.

להמשך קריאה

מה עושות מחלקות גיוס על מנת להתמודד עם המחסור בטאלנט?

אחת המשימות הקשות והגדולות ביותר של הנהלת הארגון היא לוודא שיש בארגון את האנשים הנכונים הנדרשים להוביל את מהלכי השינוי הרדיקליים האלה בעסקי הארגון ולהתמודד עם האתגרים שעומדים בפני הארגון. הסיפור הופך מורכב עוד יותר כאשר ארגונים מבינים את עוצמת העמימות ואי הוודאות מולה הם נמצאים: אילו תפקידים יישארו בארגון ואילו יוחלפו או ישתנו בשל כניסת טכנולוגיה חדשה?

להמשך קריאה

מהם האתגרים המרכזיים שסימנו לעצמן מחלקות הגיוס בישראל?

שוק העבודה נמצא באחת מהתקופות המאתגרות ביותר בהיסטוריה. ההתפתחויות טכנולוגיות והעידן הדיגיטלי מרעידים תעשיות שלמות ומשנים כמעט כל אספקט בחיינו. מחד השוק הישראלי מתהדר בעליה באחוז ההשתתפות בשוק העבודה של האוכלוסייה, אך מאידך, ארגונים רבים מתלוננים שפשוט אין בנמצא מועמדים המחזיקים בכישורים ובניסיון הנדרשים להם.

להמשך קריאה

גיוס בעידן הדיגיטלי

מעל 50% ממחפשי העבודה היום בעולם, עושים שימוש כמעט בלעדי ברשתות חברתיות על מנת לחפש הזדמנויות קריירה ומשרות. אולם, רק 25% מהמעסיקים פעילים באופן רציף, שוטף ומעמיק ברשתות החברתיות לניהול מותג המעסיק שלהם ותקשורת עם מועמדים, בעוד מרבית המעסיקים עדיין עושים שימוש בערוצים מסורתיים.
איתן ברנשטיין, שותף מנהל, AKT, על גיוס בעידן הדיגיטלי.

להמשך קריאה

מדוע מחלקת משאבי אנוש צריכה אלגוריתמאים?

ארגונים מובילים משלבים ראיונות באמצעות אפליקציות שיחות ועידה, מבחנים מתוקשבים, אנליזות Big Data, מידע הנאסף ברשתות חברתיות ואלגוריתמים מתוחכמים על מנת לסנן מועמדים.

בדיוק כפי שמחלקות השיווק אוספות ומעבדות כמות גדולה של מידע על מנת להבין מי הלקוח שמולם וכיצד עליהם לפנות אליו, כך גם גופי משאבי אנוש יעשו שימוש הולך וגובר בטכנולוגיות Big Data ואלגוריתמים מתוחכמים, על מנת לאתר ולסנן את המתאימים ביותר.

להמשך קריאה

המועמדים שלכם מחפשים מערכת יחסים, לא "סטוץ"

למרות שבחלק גדול ממדינות העולם, שיעור הבלתי מועסקים או כאלה העובדים במשרה חלקית, גבוה יחסית, בעיקר בקרב צעירים, עדיין ארגונים מדווחים על אתגר גדול באיתור ובמשיכת הטאלנט שהם צריכים. יש פער גדול בין הכישורים והניסיון שארגונים מחפשים לבין אלו שמחזיקים המועמדים הזמינים.

על פי רוב, המועמדים המתאימים יהיו כאלו המוגדרים "פאסיביים" – כאלו אשר מועסקים כרגע במשרה שמתאימה להם ואינם מחפשים באופן פעיל הזדמנויות חדשות.

להמשך קריאה
עמוד 1 מתוך 212