AKT-logo
שלח דוא"ל: info@aktglobal.comהתקשר: 03-6882332EN | HE
צור קשר
חיפוש
EN | HE
Blog Title

מדוע סקר מחוברות עובדים (Engagement) פעם בשנה זה פשוט לא רלוונטי

מחוברות עובדים מוגדרת על ידי המידה בה עובדים "אומרים" דברים חיוביים על הארגון, "מתכוונים להישאר" עובדי הארגון לטווח ארוך, ו"מוכנים להתאמץ" ולפעול על מנת לתרום להצלחת הארגון.
אין ספור מאמרים ומחקרים בוצעו בנושא מחוברות עובדים. כולם מציגים קשר ברור בין רמת המחוברות של העובדים בארגון לבין תוצאות עסקיות, עלויות, שביעות רצון לקוחות, ביצועים תפעוליים, וכיוצא באלו.

להמשך קריאה

Niko-Niko Calendar – האב הקדמון של הדור החדש של מערכות למדידת מחוברות עובדים

פירוש המילה Niko ביפנית הוא חיוך.
Niko-Niko הוא משהו בסגנון הסמיילי המוכר לנו. הדעה הרווחת היא שהפעם הראשונה בה מוזכר Niko-Niko Calendar הינה במאמר של Norm Kerth בשם “Project Retrospectives” משנת 2006 שם הוא מתייחס לכלי כ- “Energy Seismograph”. אולם האמת היא שהכלי הוזכר כבר ב- 2001 על ידי Akinori Sakata היפני, בפוסט שכתב.

להמשך קריאה

עוברים ל"דיאלוג שוטף" (Continuous Dialogue) בניהול מחוברות עובדים

הדור החדש של מערכות מדידת מחוברות העובדים מאפשר לארגונים הרבה יותר גמישות בתהליכי איסוף המידע שלהם. סקרים קצרים, ובירור עמדות עובדים נעשים כמעט באופן שוטף, בחלק מהמקרים עוד בהיותם מועמדים לעבודה ולפני שהפכו עובדי הארגון. עבור ארגונים שלקחו על עצמם ניהול אקטיבי של מחוברות העובדים ושל חוויית העובד כולה, מהווים כלים אלו מצפן המכוון את הפעילות השוטפת.

להמשך קריאה

מערכות "דיאלוג שוטף" (Continuous Dialogue) בניהול מחוברות עובדים – מדוע זה קורה דווקא עכשיו?

שלוש מגמות דוחפות את היישום של מערכות Continuous Dialogue:
1. Mobile – כמעט ואין היום עובדים ללא מכשירים חכמים המאפשרים להביא את חווית הסקר עד אליהם למכשיר הנייד. חווית המשתמש במסכי הסמארטפונים, שהשתפרו דרמטית בשנים האחרונות, מאפשרת ממשק אטרקטיבי, נוח ומושך, כמעט משחקי. זה בתורו מאפשר לגשת לעובדים בתכיפות רבה יותר כיוון שהפעולה אינה נתפסת מטרידה ומשעממת.

להמשך קריאה

5 טעויות נפוצות ביישום מערכות Continuous Dialogue

כולנו מכירים את הדור הקודם של מערכות למדידת מחוברות עובדים. הטובות שבהן עשו שימוש במודל מבוסס מחקרים, ונעשה בהם שימוש פעם בשנה או יותר. זה היה שאלון ארוך יחסית, שהתייחס למגוון רחב של נושאים ודרש מהעובד לסכם שנה של חוויות, ניצחונות, מפלות, תסכולים ורגעי שביעות רצון. העיבוד המתוחכם אכן אפשר להבין את תמונת המצב והגורמים לה, אולם סיפק תמונה לרגע הנוכחי ולא אפשר להגיב בזמן אמת לאירועים או להבין בזמן אמת האם תכניות השיפור שהוגדרו אכן מביאות תוצאות.

להמשך קריאה

AKT חוגגת 15 שנות פעילות

במהלך 15 השנים האחרונות תפסה AKT את מקומה בשוק הישראלי והאירופאי כחברה המקצועית והמובילה בייעוץ למשאבי אנוש. לקוחותינו מכירים במובילות המקצועית של החברה, בערך הנוצר של השילוב של תחומי המומחיות המגוונים הקיימים בה, וביכולת שלנו לבנות עימם שותפות דרך אמיתית וארוכת טווח.

להמשך קריאה

ניהול ביצועים והערכת עובדים – זה לא עובד…

משפטים שאנו שומעים כמעט בכל ארגון לגבי תהליכי ניהול ביצועים והערכת עובדים: "לא ידעתי מה המנהל שלי חושב עלי עד למשוב אמצע השנה. טוב לדעת שהוא בסך הכל מרוצה", עובד. "אני מבזבז המון זמן כל כמה חודשים על מילוי טפסי הערכה, שעות סביב כל אחד מהעובדים שלי, ולא ברור לי איך זה תורם לביצועים של הצוות", מנהל. "המנהלים שלנו לא אוהבים את התהליך הזה. כולם מתלוננים", משאבי אנוש.

להמשך קריאה
עמוד 1 מתוך 212