AKT-logo
שלח דוא"ל: info@aktglobal.comהתקשר: 03-6882332EN | HE
צור קשר
חיפוש
EN | HE
Blog Title

החזון המדהים של L’Oreal לגיוס בעידן הדיגיטלי

הלקוחות הטובים ביותר שלכם, מהווים המאגר המושלם לגייס ממנו: הם מכירים את המותג שלכם ואם הם לקוחות נאמנים הם כנראה חולקים את אותם ערכים; הם מציגים את אותו גיוון אתני, תרבותי, שאתם צריכים בארגון על מנת לשרת היטב את הלקוחות שלכם – הם הרי הלקוחות שלכם; תקבלו מהם אחוז היענות גבוה יותר כיוון שהם אוהבים את המותג שלכם; בקיצור התנאים האידאליים.

להמשך קריאה

?Who Is The Next Great HR Tech Company

זירת הסטארטאפים בתחום ה – HR TECH גועשת ובועטת, בעוד המהפיכה הדיגיטלית משנה כמעט כל היבט בחיים שלנו, השפעותיה מגיעות גם לסביבת העבודה במלוא העוצמה.

"אם תשאל את בכירי התעשייה, יגידו לך שמשאבי אנוש אינן הגוף הראשן המאמץ טכנולוגיות חדשות" אומר דרור גורביץ', שותף מנהל ב – AKT. "המהפיכה הדיגיטלית, והציפיות המשתנות של מועמדים ועובדים, יוצרים לחץ על גופי משאבי אנוש להשתנות ולאמץ מודלים חדשים וחשיבה פורצת גבולות."

להמשך קריאה

פתאום כולם רוצים לעשות טוב לעולם?

בשנים האחרונות מחקרים מצאו כי הדור החדש של עובדים מחפש יותר מסתם עוד מקום עבודה המשלם להם שכר. משתנים כגון: משמעות העבודה, הערכים של הארגון, התרבות שלו, האפשרות לאזן בין עבודה לבין החיים מחוץ לעבודה, האתגר המקצועי ואפשרויות הפיתוח והקריירה תופסים היום מקום משמעותי הרבה יותר מאשר אי פעם.

להמשך קריאה

מה צופן העתיד למערכות ניהול משאבי אנוש

ראיון עם יואב ונטורה, מוביל פעילות SAP SuccessFactors, AKT:

"אחד הדברים המטרידים ביותר שאנו נחשפים אליהם, היא העובדה שהטכנולוגיה מתקדמת בקצב הרבה יותר מהיר מהיכולת של ארגונים להכיל את השינויים." אומר יואב "זה לא שהלקוחות שלנו אינם מבינים את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה, אלא הקושי של ארגונים לשנות את האופן בו עושים את הדברים כיום, על מנת להפיק את הערך הגלום בטכנולוגיה."

להמשך קריאה

מדע בדיוני? אלו הן טכנולוגיות HR שכבר נמצאות בשוק

HireVue הינה פלטפורמה דיגיטלית לסינון מועמדים. הפלטפורמה מאפשרת לכל ארגון לבנות סדרת שאלות המרכיבות יחד את הראיון הראשוני שהוא מבקש לערוך עם המועמדים. המועמדים מקליטים עצמם בוידאו כאשר הם עונים על השאלות. המגייס יכול לעבור על הראיונות המוקלטים, לציינן את מידת ההתאמה של המועמד ולהחליט כיצד להמשיך את התהליך מולו.

להמשך קריאה

מדוע סקר מחוברות עובדים (Engagement) פעם בשנה זה פשוט לא רלוונטי

מחוברות עובדים מוגדרת על ידי המידה בה עובדים "אומרים" דברים חיוביים על הארגון, "מתכוונים להישאר" עובדי הארגון לטווח ארוך, ו"מוכנים להתאמץ" ולפעול על מנת לתרום להצלחת הארגון.
אין ספור מאמרים ומחקרים בוצעו בנושא מחוברות עובדים. כולם מציגים קשר ברור בין רמת המחוברות של העובדים בארגון לבין תוצאות עסקיות, עלויות, שביעות רצון לקוחות, ביצועים תפעוליים, וכיוצא באלו.

להמשך קריאה

Niko-Niko Calendar – האב הקדמון של הדור החדש של מערכות למדידת מחוברות עובדים

פירוש המילה Niko ביפנית הוא חיוך.
Niko-Niko הוא משהו בסגנון הסמיילי המוכר לנו. הדעה הרווחת היא שהפעם הראשונה בה מוזכר Niko-Niko Calendar הינה במאמר של Norm Kerth בשם “Project Retrospectives” משנת 2006 שם הוא מתייחס לכלי כ- “Energy Seismograph”. אולם האמת היא שהכלי הוזכר כבר ב- 2001 על ידי Akinori Sakata היפני, בפוסט שכתב.

להמשך קריאה
עמוד 1 מתוך 612345...