הרבה מהמחוברות (Engagement) של העובדים שלכם תלויה במנהל שלהם

מחוברות עובדים (Engagement) הנו נושא פופולרי בשנים האחרונות. אנשי מקצוע מגדירים מחוברות בהרבה דרכים. אנחנו מגדירים מחוברות כמדד המודד את המידה בה עובדים:

  • Say – אומרים דברים חיוביים לגבי החברה ומצהירים כי הם מרוצים
  • Stay – נשארים בחברה ואינם עוזבים לחברה אחרת
  • Strive – משקיעים אקסטרה מאמץ בעבודה

במחקרים עולה קשר ברור בין רמת מחוברות גבוהה לשורה של מדדים חשובים כגון:

  • אחוז נמוך של תחלופת עובדים
  • תוצאות עסקיות עדיפות
  • פחות תאונות
  • פחות בעיות איכות
  • שביעות רצון לקוחות

בעבודה שלנו עם לקוחות על מדידה ושיפור רמת המחוברות של העובדים, אנו מוצאים כמעט בכל ארגון תופעה של איים (צוותים או מחלקות) עם רמת מחוברות גבוהה, גם בסביבות של רמת מחוברות נמוכה יחסית. זה גרם למחלקת המחקר של Aon Hewitt, חברת הייעוץ הגדולה בעולם למשאבי אנוש שאנו המשרד הישראלי שלה, לחשוב אולי יש קשר בין התנהגויות המנהל הישיר לבין רמת המחוברות של העובדים.

Aon Hewitt לקחו נתונים ממחקרי מחוברות שעשו, אשר כוללים 800 מיליון עובדים (!!!), וניתחו אותם דרך 116 היגדים המופיעים במחקרים אלו ומתארים התנהגויות של המנהל הישיר. התוצאה היתה מאירת עיניים. מנהלים משפיעים באופן עמוק על רמת המחוברות של העובדים שלהם, והם עושים זאת באמצעות סט מאוד מוגדר של התנהגויות אשר נובעות מחוויות שעברו במהלך הקריירה שלהם.


רוצה להעמיק במחקר? בסדרת סרטונים קצרה, שהופקה על ידי Aon Hewitt מתואר המחקר והמסקנות העולות ממנו.

להורדת המאמר לחצו כאן

אודות הבלוג

AKT הינה חברת הייעוץ למשאבי אנוש הגדולה בישראל. החברה מונה כ-100 יועצים ואנשי מקצוע ופועלים בה הצוותים המובילים בתחומם. אנו משרתים למעלה מ-100 לקוחות, מהארגונים הגדולים במשק, הרואים באנשיהם את המשאב המשפיע ביותר על תוצאותיהם העסקיות. בבלוג זה נשתף בניסיון ובידע שצברנו במאות הפרויקטים שניהלנו לאורך השנים.

הירשמו לעדכונים באימייל

פוסטים אחרונים

פוסטים לפי נושאים