מערכות "דיאלוג שוטף" (Continuous Dialogue) בניהול מחוברות עובדים – מדוע זה קורה דווקא עכשיו?

הדור החדש של מערכות מדידת מחוברות העובדים מאפשר לארגונים הרבה יותר גמישות בתהליכי איסוף המידע שלהם. סקרים קצרים, ובירור עמדות עובדים נעשים כמעט באופן שוטף, בחלק מהמקרים עוד בהיותם מועמדים לעבודה ולפני שהפכו עובדי הארגון. עבור ארגונים שלקחו על עצמם ניהול אקטיבי של מחוברות העובדים ושל חוויית העובד כולה, מהווים כלים אלו מצפן המכוון את הפעילות השוטפת.

שלוש מגמות דוחפות את היישום של מערכות Continuous Dialogue:

  1. Mobile כמעט ואין היום עובדים ללא מכשירים חכמים המאפשרים להביא את חווית הסקר עד אליהם למכשיר הנייד. חווית המשתמש במסכי הסמארטפונים, שהשתפרו דרמטית בשנים האחרונות, מאפשרת ממשק אטרקטיבי, נוח ומושך, כמעט משחקי. זה בתורו מאפשר לגשת לעובדים בתכיפות רבה יותר כיוון שהפעולה אינה נתפסת מטרידה ומשעממת.
  2. תרבות המשוב והדירוגים – העולם הצרכני הטמיע תרבות של משוב ודירוגים כמעט בכל דבר שאנו צורכים. אנחנו יוצאים מהמונית והאפליקציה מבקשת מאתנו לתת משוב לנהג, אנחנו משתמשים באפליקציה ומתבקשים לדרג אותה, אנחנו בוחרים מלון לפי דירוג ומשובים שנתנו נופשים לפנינו, ורוכשים מכשירי חשמל לפי הציונים שנתנו משתמשים לפנינו. זו אינה מגמה השייכת לצעירים בלבד, והיא משפיעה על המוכנות והרצון של העובדים להביע את דעתם.
  3. טכנולוגיות חדשות – מאפשרות לבצע באופן נגיש וזול, איסוף מידע, אחסונו ועיבודו באופן שבעבר היה מאוד יקר.

 


חוקי המשחק משתנים! רוצה לקרוא עוד?

להורדת המאמר לחצו כאן

אודות הבלוג

AKT הינה חברת הייעוץ למשאבי אנוש הגדולה בישראל. החברה מונה כ-100 יועצים ואנשי מקצוע ופועלים בה הצוותים המובילים בתחומם. אנו משרתים למעלה מ-100 לקוחות, מהארגונים הגדולים במשק, הרואים באנשיהם את המשאב המשפיע ביותר על תוצאותיהם העסקיות. בבלוג זה נשתף בניסיון ובידע שצברנו במאות הפרויקטים שניהלנו לאורך השנים.

הירשמו לעדכונים באימייל

פוסטים אחרונים

פוסטים לפי נושאים