ניהול חווית לקוח בעידן הכלכלה החדשה - AKT ייעוץ למשאבי אנוש

ניהול חווית לקוח בעידן הכלכלה החדשה

בואו ללמוד כיצד ליישם חווית לקוח ש"מדברת" אמפתיה, משדרת אמון, מחזקת בטחון, מקדמת חדשנות וטכנולוגיה, כזאת שמייצרת צמיחה עסקית – מהאנשים שעושים את זה באמת.

הקורס היחיד בישראל

המוכר על ידי הארגון הבינלאומי לחווית לקוח

את הקורס מנחה קרן שקד, CXPA מוסמכת של CXPA ובעלת ניסיון מעשי של שנים בהטמעת חווית לקוח בארגונים המובילים במשק הישראלי.

לצידה ירצו בקורס מנהלים ומנהלות מארגונים מובילים כמו MONDAY ,FIVERR אשר מיישמים בפועל חווית לקוח מתקדמת המייצרת לחברה וללקוח WIN-WIN

חווית לקוח ב"נורמלי הבא". מדיבורים – למעשים

חברות שהצטיינו בחווית לקוח יצאו מהמשבר מהר יותר ומחוזקות יותר? עד פי 3 מחברות אחרות! אבל איך *עושים* את זה, באמת

ה"נורמלי החדש", אוטוטו מפנה את מקומו "לנורמלי הבא" אבל מה זה אומר מבחינתנו.

בעוד ארגונים רבים מובילים מהלכים של הסתגלות למציאות החדשה, ארגונים אחרים עדין .מחפשים את הדרך להניע את השינוי, החוצה – עם הלקוחות, ופנימה – עם העובדים, התקופה הקרובה, תכריח ארגונים רבים להתקדם מ”שיח” על חווית לקוח, ל”ניהול” חווית הלקוח ,על מנת להתמודד עם הדרישות החדשות של הלקוחות שלהם, צרכים חדשים של הצרכנים והטמעה פנים-ארגונית של אבני הבניין ליישום חווית לקוח בארגון מוכוון לקוח: חווית לקוח ש”מדברת” אמפתיה, מחזקת אמון, מחזקת בטחון, מקדמת חדשנות וטכנולוגיה וכזאת שמייצרת צמיחה עסקית.

הקורס שלנו ממתמקד מתן בכלים פרקטיים שיאפשרו עשייה וישום מיידי. הבוגרים שלנו מיישמים מתודולוגיות ומשתמשים בכלים שהם לומדים, תוך כדי הקורס. וזאת ב-ד-י-ו-ק !המטרה

22.12.20 - 9.2.21

8 מפגשים בשעות 9:00-12:30

הפגישות תתנהלנה - ZOOM

אני רוצה להשתתף

ה"נורמלי החדש", אוטוטו מפנה את מקומו "לנורמלי הבא" אבל מה זה אומר מבחינתנו.

בעוד ארגונים רבים מובילים מהלכים של הסתגלות למציאות החדשה, ארגונים אחרים עדין .מחפשים את הדרך להניע את השינוי, החוצה – עם הלקוחות, ופנימה – עם העובדים, התקופה הקרובה, תכריח ארגונים רבים להתקדם מ”שיח” על חווית לקוח, ל”ניהול” חווית הלקוח ,על מנת להתמודד עם הדרישות החדשות של הלקוחות שלהם, צרכים חדשים של הצרכנים והטמעה פנים-ארגונית של אבני הבניין ליישום חווית לקוח בארגון מוכוון לקוח: חווית לקוח ש”מדברת” אמפתיה, מחזקת אמון, מחזקת בטחון, מקדמת חדשנות וטכנולוגיה וכזאת שמייצרת צמיחה עסקית.

הקורס שלנו ממתמקד מתן בכלים פרקטיים שיאפשרו עשייה וישום מיידי. הבוגרים שלנו מיישמים מתודולוגיות ומשתמשים בכלים שהם לומדים, תוך כדי הקורס. וזאת ב-ד-י-ו-ק !המטרה

22.12.20 - 9.2.21

8 מפגשים בשעות 9:00-12:30

הפגישות תתנהלנה - ZOOM

?אז מה יוצא לכם, לכן ולארגון מכל זה

או במילים אחרות,
מה תדעו לעשות אחרי (ותוך כדי!) הקורס

להגדיר אסטרטגית חווית לקוח לארגון
לנהל ולהטמיע שינויים הנובעים מאסטרטגיה הממוקדת בחווית הלקוח
לעצב מסעות לקוח בראייה רב ערוצית
לחזק את הממשק בין חווית העובד לחווית הלקוח
לנהל מבנה ארגוני מותאם לצורך הובלת השינוי
להגדיר מדדים רלוונטיים למדידת החוויה והשפעה על הביצועים העסקיים
להכיר טכנולוגיות רלוונטיות שתומכות בחווית לקוח
להרגיש מועצם ובעל יכולת להוביל את השינוי בארגון

יותר מ – 1000 שעות הדרכה. מאות בוגרים מארגונים מובילים. מעל 20 מחזורים.

שימו לב, למה שהם אומרים...

נושאי הקורס

ומעודכנים- CXPA הנושאים בהם יעסוק הקורס מושתתים על אבני הבניין של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה .באופן שוטף עבור האתגרים העומדים בפני מנהלים ומנהלות בתקופת היציאה מהקורונה ולקראת העתיד

אסטרטגית חווית לקוח

מגמות, ציפיות ויצירת sense of urgency. מה השינויים שיצר משבר הקורונה

הגדרת החזון

"חתימה רגשית" והגדרת כוכב הצפון של חווית לקוח

הבנת הלקוח - Customer Insight

מה השינויים שיצר משבר הקורונה sense of urgency. מגמות, ציפיות ויצירת

מדידת חווית לקוח

איך מייצרים קשר לתוצאות עיסקיות (X+O Data) איך מתמקדים ב- CPI’s (Customer Performance Indicators)

סדנת עיצוב מסע לקוח

סדנה חוויתית שתיתן לכם כלים מעשיים וטכניקות עבודה מבוססי Design Thinking לבניית מסעות לקוח

דיגיטל וטכנולוגיות תומכות חווית לקוח

סקירת הטכנולגיות בעולם ה Martech והתמודדות עם האתגרים ביצירת חוויה רב ערוצית

חווית העובד ותרבות מקדמת חווית לקוח

עקרונות לניהול השינוי והבנת הקשר בין חווית עובד לחווית לקוח

ניהול חווית לקוח – Customer Experience Governance

תפקידו של מנהל חווית לקוח, מבנה ארגוני ושגרות הניהול

למי זה מיועד?

מנהלות ולמנהלים בארגונים ציבוריים ועסקיים, המעוניינים להתמקצע בחווית לקוח ולהוביל: מהלך של אסטרטגיה ממוקדת לקוח בארגון. משתתפים בקורס מגיעים מהתחומים

חווית לקוח
שיווק
מכירות
שרות ו- Customer Success
דיגיטל
פיתוח עסקי ואסטרטגיה

יתרונות הקורס – על רגל אחת (ובכמה שורות)

נוחות, מהירות, מיקוד– 9 שיעורים של 5.3 שעות כל אחד בזום
חסות ומומחיות בינלאומית מוכרת– הקורס היחיד בארץ המוכר ע"י הארגון העולמי לחווית לקוח ומועבר על ידי מוסמכת עולמית
מרצים מארגונים מובילים בעידן "הכלכלה החדשה" שעושים את זה "על אמת" בארגונים שלהם (Lemonade, Monday, Fiverr ועוד)
דגש על חדשנות ושימוש בכלים מתקדמים ונוחים
דינמיקה של מוח ימני ומוח שמאלי – למידה באמצעות סדנאות, NLP ועוד חוויתיות המותאמות לאונליין כגון "אימרופ"
אתם מעניינים אותנו – ולכן אנו שמים דגש על התאמת הלמידה לעולמות התוכן של המשתתפים והמשתתפות
מתן כלים המתאימים לעולמות C2B ו –B 2B
שימוש ולימוד כלים חדשניים המיועדים לרתימת העובדים

מחירים מיוחדים לתקופת היציאה מהמשבר .מספר המקומות מוגבל!

4,900 ₪ מחיר הרשמה מוקדמת עד 12.11
5,300 ₪ 5,900 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ

ויותר מזה, אנחנו מעודדים אתכם להגיע עם עוד קולגה או שניים, להכפיל את הכוח להוביל :שינוי בארגון ולקבל הנחות מיוחדות

20% לשני משתתפים מאותו הארגון
25% לשלושה משתתפים מאותו הארגון





האם תגיע עם קולגה נוסף מהארגון? כןלא
מנהלים ומנהלות יקרים.
מספר המקומות בקורס מוגבל ולכן לא נוכל לקבל את כולם וכולן כמו כן, ההשתתפות בקורס הינה לפי שיקול דעתה של AKT ובכפוף למילוי שאלון ההתאמה
מעוניינים בקורס פנימי? שלחו לנו מייל info.xm@aktglobal.com
תפריט

AKT ייעוץ למשאבי אנוש