מערכות "דיאלוג שוטף" בניהול מחוברות עובדים | AKT ייעוץ למשאבי אנוש
מערכות "דיאלוג שוטף" בניהול מחוברות עובדים

מערכות "דיאלוג שוטף" בניהול מחוברות עובדים

11/09/2017

הדור החדש של מערכות מדידת מחוברות העובדים מאפשר לארגונים הרבה יותר גמישות בתהליכי איסוף המידע שלהם. סקרים קצרים, ובירור עמדות עובדים נעשים כמעט באופן שוטף, בחלק מהמקרים עוד בהיותם מועמדים לעבודה ולפני שהפכו עובדי הארגון. עבור ארגונים שלקחו על עצמם ניהול אקטיבי של מחוברות העובדים ושל חוויית העובד כולה, מהווים כלים אלו מצפן המכוון את הפעילות השוטפת.
שלוש מגמות דוחפות את היישום של מערכות Continuous Dialogue:

  1. Mobile – כמעט ואין היום עובדים ללא מכשירים חכמים המאפשרים להביא את חווית הסקר עד אליהם למכשיר הנייד. חווית המשתמש במסכי הסמארטפונים, שהשתפרו דרמטית בשנים האחרונות, מאפשרת ממשק אטרקטיבי, נוח ומושך, כמעט משחקי. זה בתורו מאפשר לגשת לעובדים בתכיפות רבה יותר כיוון שהפעולה אינה נתפסת מטרידה ומשעממת.
  2. תרבות המשוב והדירוגים – העולם הצרכני הטמיע תרבות של משוב ודירוגים כמעט בכל דבר שאנו צורכים. אנחנו יוצאים מהמונית והאפליקציה מבקשת מאתנו לתת משוב לנהג, אנחנו משתמשים באפליקציה ומתבקשים לדרג אותה, אנחנו בוחרים מלון לפי דירוג ומשובים שנתנו נופשים לפנינו, ורוכשים מכשירי חשמל לפי הציונים שנתנו משתמשים לפנינו. זו אינה מגמה השייכת לצעירים בלבד, והיא משפיעה על המוכנות והרצון של העובדים להביע את דעתם.
  3. טכנולוגיות חדשות – מאפשרות לבצע באופן נגיש וזול, איסוף מידע, אחסונו ועיבודו באופן שבעבר היה מאוד יקר.

 


חוקי המשחק משתנים! רוצה לקרוא עוד?

על AKT VIEW

AKT הינה חברת הייעוץ למשאבי אנוש הגדולה בישראל. החברה מונה כ-100 יועצים ואנשי מקצוע ופועלים בה הצוותים המובילים בתחומם. אנו משרתים למעלה מ-100 לקוחות, מהארגונים הגדולים במשק, הרואים באנשיהם את המשאב המשפיע ביותר על התוצאות העסקיות. בבלוג זה נשתף בניסיון ובידע שצברנו במאות הפרויקטים שניהלנו לאורך השנים.

פוסטים אחרונים

All Posts

הרשמו לעדכונים

קטגוריות

תפריט

AKT ייעוץ למשאבי אנוש