ניהול חווית לקוח בעידן "הכלכלה החדשה": ללמוד, ליישם, להוביל
בואו ללמוד מהאנשים שעושים את זה באמת, כיצד להטמיע חווית לקוח שמקדמת חדשנות בארגון, מחזקת אמון, בטחון ואמפתיה אצל הלקוחות, משפרת את חווית העובד ותורמת ליצירת בידול וצמיחה עסקית.
הקורס היחיד בישראל
המוכר על ידי הארגון הבינלאומי לחווית לקוח
את הקורס מנחה קרן שקד, CCXP – מוסמכת של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה- CXPA, ובעלת ניסיון מעשי של שנים בהטמעת חווית לקוח בארגונים המובילים במשק הישראלי בתחומי הפיננסים, ביטוח, הייטק, בריאות, קמעונאות, המגזר הממשלתי ועוד.
לצידה ירצו בקורס מנהלים ומנהלות מארגונים מובילים בעידן "הכלכלה החדשה" כמו MONDAY ,FIVERR ועוד, אשר מיישמים בפועל בארגוניהם תוכניות חווית לקוח מתקדמות המייצרות WIN-WIN לחברה וללקוח.
חווית לקוח ב-"נורמלי הבא": מדיבורים למעשים
חברות שמצטיינות בחווית לקוח יוצאות מהר יותר ממשברים, עד פי 3 מחברות אחרות! אבל לא רק: 86 אחוז מהקונים מוכנים לשלם יותר לארגון שיעניק להם חווית לקוח טובה יותר. חווית לקוח קשורה באופן ישיר לשימור לקוחות קיימים, שביעות רצון ורכישת מוצרים נוספים ומעל 70 אחוז מהלקוחות שלכם, צפויים לספר על חווית שירות מצוינת לעוד שישה אנשים לפחות. ועכשיו... בואו נלמד איך עושים את זה.
"הנורמלי הבא" כבר כאן - ואנחנו פה כדי לסייע לכם ולכן להגיע אליו מוכנים!
ארגוני "הכלכלה החדשה" מגיעים מוכנים יותר לתקופה של "הנורמלי הבא". הם פועלים בצורה שונה ביום-יום שלהם, מטפחים יכולות שמאפשרות להם להגיב מהר יותר ונכון יותר ומתאימים עצמם במהירות לתנאים המשתנים. הם יוצרים בידול מול הלקוחות והעובדים, מפיקים ערך גבוה יותר מהמידע, ומאמצים באופן מוצלח יכולות דיגיטליות חדשות.
אצלנו בקורס, בסדרת מפגשים וסדנאות מעשיות ייחודיות, תקבלו את הכלים להבין כיצד לחולל את השינוי הזה אצלכם: לדעת להתמודד טוב יותר עם הצרכים החדשים של הלקוחות והעובדים, להטמיע אסטרטגיות ויכולות שיעזרו לארגון שלכם לצאת מחוזק מהמשבר, לחזק תהליכי אמון ואמפתיה, להטמיע חשיבה מהירה, סטארטפיסטית ואג'ילית בתהליכי העבודה, חווית הלקוח וחווית העובד - ולרכוש מתודולוגיות וכלים שיאפשרו לכם ליישם את החומר הנלמד - תוך כדי הקורס ואחריו. אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לרכוש את הידע והכלים ממומחי "הכלכלה החדשה", שעושים את זה יום יום, באמת.
28.3.2023 - 31.1.2023
5 מפגשי זום ו-3 מפגשים פרונטליים
7 מפגשים בשעות 9:00-13:00, מפגש 8 בשעות 9:00-16:00
"הנורמלי הבא" כבר כאן - ואנחנו פה כדי לסייע לכם ולכן להגיע אליו מוכנים!
ארגוני "הכלכלה החדשה" מגיעים מוכנים יותר לתקופה של "הנורמלי הבא". הם פועלים בצורה שונה ביום-יום שלהם, מטפחים יכולות שמאפשרות להם להגיב מהר יותר ונכון יותר ומתאימים עצמם במהירות לתנאים המשתנים. הם יוצרים בידול מול הלקוחות והעובדים, מפיקים ערך גבוה יותר מהמידע, ומאמצים באופן מוצלח יכולות דיגיטליות חדשות.
אצלנו בקורס, בסדרת מפגשים וסדנאות מעשיות ייחודיות, תקבלו את הכלים להבין כיצד לחולל את השינוי הזה אצלכם: לדעת להתמודד טוב יותר עם הצרכים החדשים של הלקוחות והעובדים, להטמיע אסטרטגיות ויכולות שיעזרו לארגון שלכם לצאת מחוזק מהמשבר, לחזק תהליכי אמון ואמפתיה, להטמיע חשיבה מהירה, סטארטפיסטית ואג'ילית בתהליכי העבודה, חווית הלקוח וחווית העובד - ולרכוש מתודולוגיות וכלים שיאפשרו לכם ליישם את החומר הנלמד - תוך כדי הקורס ואחריו. אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לרכוש את הידע והכלים ממומחי "הכלכלה החדשה", שעושים את זה יום יום, באמת.
28.3.2023 - 31.1.2023
5 מפגשי זום ו-3 מפגשים פרונטליים
7 מפגשים בשעות 9:00-13:00, מפגש 8 בשעות 9:00-16:00
מה יוצא לכם ולארגון מכל זה?
או במילים אחרות,
מה תדעו לעשות אחרי (ותוך כדי!) הקורס
יותר מ-1000 שעות הדרכה, מאות בוגרים מארגונים מובילים ומעל 20 מחזורים
שימו לב למה שהם אומרים...
נושאי הקורס - מה נלמד ביחד?
הנושאים בהם יעסוק הקורס מושתתים על אבני הבניין של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה-CXPA, ומעודכנים באופן שוטף עבור האתגרים העומדים בפני מנהלים ומנהלות בתקופת היציאה מהקורונה ולקראת העתיד
אסטרטגית חווית לקוח
מגמות, ציפיות ויצירת sense of urgency - מה השינויים שיצר משבר הקורונה?
הגדרת החזון
"חתימה רגשית" והגדרת כוכב הצפון של חווית לקוח
הבנת הלקוח - Customer Insight
Voice of customer ומחקר איכותני וכמותי - איך נשארים עם היד על הדופק (רלוונטי במיוחד למצב שמה שהיה הוא לא מה שיהיה)
מדידת חווית לקוח
איך מייצרים קשר לתוצאות עיסקיות (X+O Data)? איך מתמקדים ב - CPI's (Customer Performance Indicators)?
סדנת עיצוב מסע לקוח
סדנה חוויתית שתיתן לכם כלים מעשיים וטכניקות עבודה מבוססי Design Thinking לבניית מסעות לקוח
דיגיטל וטכנולוגיות תומכות חווית לקוח
סקירת הטכנולגיות בעולם ה Martech והתמודדות עם האתגרים ביצירת חוויה רב ערוצית
חווית העובד ותרבות מקדמת חווית לקוח
עקרונות לניהול השינוי והבנת הקשר בין חווית עובד לחווית לקוח
ניהול חווית לקוח - Customer Experience Governance
תפקידו של מנהל חווית לקוח, מבנה ארגוני ושגרות הניהול
למי זה מיועד?
למנהלות ולמנהלים בארגונים עסקיים וציבוריים המעוניינים להתמקצע בתחום חווית הלקוח, לקבל את הכלים להניע ולהוביל מהלך של הטמעת אסטרטגיה ממוקדת לקוח בארגון- לייצר בידול עסקי עבור החברה. המשתתפים בקורס מגיעים מהתחומים:
יתרונות הקורס - למה דווקא איתנו?
מספר המקומות מוגבל!
המחירים אינם כוללים מע"מ
ויותר מזה, אנחנו מעודדים אתכם להגיע עם עוד קולגה או שניים, להכפיל את הכוח להוביל שינוי בארגון ולקבל הנחות מיוחדות! (ההנחות מהמחיר המלא החדש)
מספר המקומות בקורס מוגבל ומותנה במילוי שאלון ההתאמה שלאחריו תבחן מידת ההתאמה של המועמד\ת לקורס והשתלבותו בשיח המקצועי עם יתר המנהלים והמנהלות בתכנית.