חווית לקוח בעידן הכלכלה החדשה

Success

ברוכים הבאים ל"נורמלי החדש" תוכנית מיוחדת מותאמת ל- Post Covid-19

משבר הקורונה יצר שינוי בציפיות ובהתנהגות צרכנים מחד, והאיץ שינוי בתהליכים ארגוניים מאידך. אנחנו יודעים כבר לדבר על ה New Normal שיכלול אימוץ מהיר יותר של טכנולוגיות משני הצדדים (לקוחות וארגונים), אבל עדיין לא יודעים איך בדיוק הוא יראה. מה יקרה בעוד חודשיים? ומה בעוד חצי שנה ושנה? מה שברור הוא, שנראה תופעה דומה לזו שראינו לאחר משברים קודמים: חברות שהצטיינו בחווית לקוח יצאו מהמשבר מהר יותר ומחוזקות יותר (עד פי 3 מחברות אחרות).

איך מזהים את הצרכים החדשים של הלקוחות ומהן אותן אסטרטגיות ויכולות שיעזרו לארגון שלכם לצאת מהמשבר מחוזקים? To thrive, not just to survive? איך נערכים גם להתמודדות בטווח המיידי וגם מכינים את הארגון ליום שאחרי?

איך אפשר להשיג גם יעילות שתעזור ביציאה מהמשבר, וגם ליצור תוך כדי חווית לקוח מצויינת? מה עשו ארגונים בארץ ובחו"ל ומה הם מתכננים לעשות? הצורך של ארגונים במנהלים ואנשי מקצוע שיפתחו את חווית הלקוח בארגון ויטמיעו אותה גדל עכשיו לאין שיעור. אך מאחר וזו דיסיפלינה חדשה יחסית בעולם העסקי, חשוב מאוד ללמוד אותה מהמומחים הטובים ביותר ובצורה מסודרת במקום לנסות להמציא את הגלגל.

29.7.20 – 15.7.20 | 3 מפגשים בשעות 9:00-17:00
מתחם המשרדים עזריאלי חולון או מיקום אחר בתל אביב (בהתאם לכמות המשתתפים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות)
למידע נוסף

למי מיועד הקורס?

מנהלות ומנהלים בארגונים ציבוריים ועסקיים, המעוניינים להתמקצע בחווית לקוח ולהוביל מהלך של אסטרטגיה ממוקדת לקוח בארגון. משתתפים בקורס מגיעים מהתחומים:

חווית לקוח

שיווק

מכירות

שרות ו- Customer Success

דיגיטל

פיתוח עסקי ואסטרטגיה

Success

מודולות לימוד ברמה עולמית
הנושאים בהם יעסוק הקורס מושתתים על אבני הבניין של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה-CXPA, ועודכנו בהתאמה לאתגרים של "הנורמלי החדש".

מה לומדים
הקורס כולל 3 ימים מלאים (27 שעות) של מפגשים דינמיים ופרקטיים, הכוללים תרגול מעשי, הרצאות של מובילי חווית לקוח בארגוני כלכלה חדשה, Best Practices מהטובים בעולם ודוגמאות רלוונטיות לארגוני B2B ו-B2C.

ואיך אפשר לדבר על חוויה בלי לתת חוויה?
בקורס משולבות סדנאות למידה חוויתית (הפעלת המוח הימני) באמצעות סדנאות יחודיות שהותאמו במיוחד לקורס: סדנת אימפרוב, סדנת NLP ועוד.

נושאי הקורס

אסטרטגית חווית לקוח

מגמות, ציפיות ויצירת sense of urgency. מה השינויים שיצר משבר הקורונה

הגדרת החזון

"חתימה רגשית" והגדרת כוכב הצפון של חווית לקוח

הבנת הלקוח – Customer Insight

Voice of customer ומחקר איכותני וכמותי. איך נשארים עם היד על הדופק (רלוונטי במיוחד למצב שמה שהיה הוא לא מה שיהיה)

מדידת חווית לקוח

איך מייצרים קשר לתוצאות עיסקיות (X+O Data)

איך מתמקדים ב- CPI’s (Customer Performance Indicators)

סדנת עיצוב מסע לקוח

סדנה חוויתית שתיתן לכם כלים מעשיים וטכניקות עבודה מבוססי Design Thinking לבניית מסעות לקוח

דיגיטל וטכנולוגיות תומכות חווית לקוח

סקירת הטכנולגיות בעולם ה Martech והתמודדות עם האתגרים ביצירת חוויה רב ערוצית

חווית העובד ותרבות מקדמת חווית לקוח

עקרונות לניהול השינוי והבנת הקשר בין חווית עובד לחווית לקוח

ניהול חווית לקוח – Customer Experience Governance

תפקידו של מנהל חווית לקוח, מבנה ארגוני ושגרות הניהול

מחיר מיוחד לתקופת היציאה מהמשבר

5300 ש"ח
(במקום 5900 ש"ח)
לא כולל מע"מ

5% הנחה על הרשמה מוקדמת עד 15.6

הקורס בנוי בהתאם לאבני הבניין של הארגון העולמי לחווית לקוח, ובסופו תדעו:

להגדיר אסטרטגית חווית לקוח לארגון

לנהל ולהטמיע שינויים הנובעים מאסטרטגיה הממוקדת בחווית הלקוח

לעצב מסעות לקוח בראייה רב ערוצית

לחזק את הממשק בין חווית העובד לחווית הלקוח

לנהל מבנה ארגוני מותאם לצורך הובלת השינוי

להגדיר מדדים רלוונטיים למדידת החוויה והשפעה על הביצועים העסקיים

להכיר טכנולוגיות רלוונטיות שתומכות בחווית לקוח

להרגיש מועצם ובעל יכולת להוביל את השינוי בארגון

3 מפגשים אחת לשבוע

27 שעות
שילוב של מוח ימני ומוח שמאלי
סדנאות, הרצאות וניתוח ארוע

ללמוד מהטובים ביותר

את הקורס מנחה קרן שקד, מוסמכת של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח. בקורס ישתתפו גם מרצים אורחים, מנהלים בכירים מארגוני הכלכלה החדשה, וכאלו שעושים את המעבר לשם.

מה אומרים עלינו

טופס פרטים